Dopravní značení v ČR řídí Ilumináti!

Není úplně tajemstvím, že dopravní situace v České republice se podobá do jisté míry Petriho misce. Hnijeme si vesele ve své zemičce a tváříme se, jak jsme spokojeni. Mlčky jsou nám přitom předhazovány útrapy, které mají lidstvo pomalu, ale jistě připravit k nástupu Nového řádu. Prsty v tom nemá nikdo jiný než Soros a Ilumináti, kteří nás už od roku 1989 systematicky manipulují, aniž by si toho byl průměrný zaslepenec vědom. Tento článek jsme pro vás připravili společně s odpadlíkem Řádu, páterem Grigori Silasem. Ještě před vydáním našeho investigativního článku však za nešťastných okolností vypadl z okna své kanceláře v 36. patře Institutu Iluminátů George Sorose a Nového řádu. Z posledních sil se pak odplazil do několik desítek kilometrů vzdálené paštikárny Hamé, kde zakopl a spadl do drtiče krys. Chceme tedy tento článek věnovat i jeho památce. RIP in Pieces!

Místo posledního odpočinku pátera Silase. Již nyní ve vašich obchodech!

Grigory Silas nám tu za sebou nicméně zanechal cenné informace, která mapují, jakým způsobem je česká populace manipulována. A nebýt vlastenců jako Okamura nebo Konvička, národ by byl už dávno sražen na kolenou. Toho si ale drtivá většina populace není vědoma!

Tak už to prostě chodí. I tento článek bude sloužit zejména lidem, kteří se nenechají opít rohlíkem a správně tuší, že pavučina normálnosti je mnohem více propletená, než by si běžný občan-ovce mohl uvědomit. Správně tušíte, že výmoly na silnici ne náhodou připomínají měsíční krajinu. Správně tušíte, že až nastoupí Nový řád, zničí většinu populace a donutí zotročené přeživší lepit papírové pytlíky ve fabrice, podobné survival zkušenosti oceníte. Tento článek je pro ty, kteří správě tuší, že tlačítko „mlhovky“ na palubním počítači vašeho Žigulíku ve skutečnosti vypouští chemtrails obsažené v palivu vašeho miláčka. Prostě a jednoduše, tento článek je pro vás, kteří máte v hlavě jasno a jste nad věcí!

Kamion plný chemtrails ve městě omylem zapl mlhovku

Už když se zamyslíte nad samotnou zkratkou BESIP, musí vám být na první pohled jasné, že řízení dopravy rozhodně účelem tohoto institutu je. Jen ne tak, jak by si většina populace přála.

  • B – Bezpilotní
  • E – Emočně
  • S – Systematická
  • I – Iluminace
  • P – Populace

 

Ve skutečnosti je tedy BESIP krycí jméno pro Ilumináty, kteří nechtějí nic jiného než vám přikazovat, jak se máte na silnici chovat. Jak rychle máte jet, proč tu paní nemůžete přejet, že není fajn svítit dálkovými světly a vrcholem zotročování je příkaz „používat blinkry při odbočování“, proč jet objížďkou a v neposlední řadě notoricky známá značka „technologická přestávka“, na kterou naprogramovaní řidiči obvykle reagují sprostým slovem a plivancem na sklo před sebou. Naštěstí jsou z nějakého důvodu řidiči zejména na severu Moravy imunní. Určitý problém však spatřujeme u neřidičů, občanů-ovcí, kteří se domnívají, že jako chodci mají vše ve svých rukách.

 

Většina dopravních značek v České republice vypadá nějak takto. Náhoda?

,,Dokážete si představit, jak by vypadala doprava, kdyby ji měl řídit běžný smrtelník? Co hůře. Kdyby ji měla řídit banda smrtelníků a každý by si myslel, že právě on má právo kecat do toho, kdo má přednost? Proboha… To by byl Nový chaos, a ne Nový řád! Naštěstí už od poloviny minulého století neurolingvisticky programujeme chodce k tomu, aby dopravu omezovali podle potřeby a přitom si mysleli, že jen díky nim zastaví auto, protože zmáčkli čudlík na semaforu. Idioti… V institutu jsme tento placebo efekt řízené dopravy pojmenovali  Perpetum debile. Většina chodců se totiž domnívá, že rychlost naskočení zeleného panáčka na přechodu je přímo úměrná počtu opakovaného stisknutí tlačítka pro chodce. Z dlouhodobého výzkumu víme, že průměrný chodec – zaslepenec stiskne toto tlačítko devětkrát, v časovém intervalu 15 sekund. Ve skutečnosti je v krabičce dostatek energie k tomu, aby se nad tlačítkem rozsvítil nápis „ČEKEJTE“. Dost na to, aby se nedočkavý chodec uklidnil a přestal přemýšlet nad skákáním pod auta a slalomem mezi koly. Jiný účel tyhle krabice u semaforu nemají,“ popisuje činnost BESIPu Grigori Silas.

Tlačítko pro chodce získalo mezi Ilumináty mnohem populárnější označení „Perpetum debile“

,,Chodci jsou kapitolou sami o sobě. Dlouhodobým přidáváním jódu do soli, vody a chemtrails se nám ale podařilo u většiny chodců vypěstovat efekt, který by šel popsat jako poločas rozpadu rychlosti. Naučit je skákat pod auta bylo snadné. Pomohli tomu koneckonců i ti idioti ve vládě, kteří odkývali, že chodec má absolutní přednost. Naprogramovat jejich vnímání, aby se před skočením do vozovky rozhlédli a usoudili, zda je metr vzdálený kamion dost daleko na přecházení? To už bylo složitější. Každopádně dnes už jsme s výsledkem našeho vývoje naprosto spokojeni. S pravidelností blížící se jistotě se nám podařilo úměrně snížit rychlost chodce tak, aby na dělící čáře dosahovala už jen zlomku původní rychlosti. V obzvláště povedených případech jsou zaznamenány situace, kdy se chodec-ovce stihne zastavit a před autem se poškrábat v rozkroku nebo napsat celou SMS. V rámci umělého vytváření kolon ve městech je to stejně neocenitelný nástroj. Je využíván téměř stejně často jako programování chodců, aby na přechod vstupovali zásadně s metrovým rozestupem za sebou,“ dodává Silas.


Toto je historicky velmi cenný snímek, který byl jako jakýsi trailer promítnut
v šedesátých letech arcizločinci Sorosovi, jenž se na základě tohoto dokumentu
pustil do financování projektu umělých kolon
 

Pevně věříme, že stejně jako my i vy budete ignorovat nesmyslná pravidla silničního provozu. Koneckonců, pravidla přeci existují jen proto, aby je bylo možné porušovat. VOLTE SPD!

 

Autor příspěvku: Parzival

Maskot Paralelních listů. Ajťák, grafik, PPC-Ninja a autor placený Sorosem s konexemi na Kalouska. O poledních pauzách chodí po ulicích města, hladí děti po vlascích a kolemjdoucím rozdává květiny. Mezi sedmou a osmou večer roní černé perly a ve volných chvílích léčí pohledem rakovinu.