Prahu čeká příští měsíc vůbec nejrozsáhlejší dopravní omezení!

Město Praha je každým dnem krásnější a vděčit za to nemůžeme nikomu jinému než Magistrátu města Prahy. Protože se ale Evropské unii nelíbí zdlouhavost jednotlivých oprav a z důvodu nedodržení hrozí případné vymáhání vrácení všech dotací na opravu, muselo město Praha sáhnout po poměrně nepopulárním řešení. Od příštího měsíce bude město zavřené a rozkopané prakticky celé.

Petr Demolínek, taktéž znám jako Bořek Ničitel

,,Má to i své nesporné výhody,“ sdělil nám dnes odpoledne Petr Demolínek. ,,S tímhle tempem může být Praha už za dva, tři roky hotová. To je v zásadě pokrok oproti původnímu územnímu plánu, který počítal s dokončením rekonstrukce komunikací v roce 2038 a následným započetím nových rekonstrukcí, které mezi tím zchátraly. Je to varianta, se kterou jsme nepočítali, ale samozřejmě je to možné.“

Petr Demolínek se vyloženě nebrání tvrzení, že Prahu čekají krušné časy. Jen pro městskou část Prahy 1 bude počátkem příštího měsíce instalováno téměř 1.500 nových dopravních značení, která budou dočasně upravovat dopravní situaci v celém městě. Z bezpečnostních důvodů bude také omezena maximální povolená rychlost na 25 kilometrů v hodině.

Omezení se dotkne i chodců. Ti však podle vedení města mohou zákazy neoficiálně „překrndit“.

,,Rád bych našim obyvatelům sdělil, že bude líp. Jednou. Teď to ale musíme opravit. Navíc se ukázalo, že se nosné pilíře Karlova mostu nebezpečně drolí, tak to vezmeme z jedné vody a strhneme i ten. Ostatní mosty jsou na tom velmi podobně, proto na ně po dobu rekonstrukce nebude povolen vstup ani vjezd. Samozřejmě tím nechceme odříznout centrum Prahy od zbytku světa. Na vzniklou situaci jsme připraveni a pod Střeleckým ostrovem zbudujeme improvizovaný brod pro civil a motorová vozidla.“

Společně s Magistrátem města Prahy jsme vypracovali podrobnou mapu se změnami dopravního značení a nejkratší cestu, jak projet centrem města. Kliknutím zobrazíte detail.

To ale není vše, čím se nová krásná Praha bude moci chlubit. Smělý plán počítá mimo jiné s tím, že Žižkov bude od zbytku Prahy kompletně odstřihnut a bude prohlášen jako no-go zóna. Už před lety se totiž ukázalo, že rozvrtané silnice svědčí ohroženým humanoidům, kteří žijí v představě, že okolní svět prodělal apokalyptickou katastrofu a oni jsou jedinými lidmi přežívajícími na zpustošené planetě. Bližší informace o zdejší rozvíjející se kultuře se nám bohužel nepodařilo zjistit, neboť ani druhý reportér se nevrátil živý. Město Praha počítá s tím, že nenechá nic náhodě a postaví okolo Žižkova zeď, aby se ohroženým humanoidům dařilo ještě lépe a nerušil je okolní svět. Tuto novinku uvítali zejména stoupenci GREENPISS, pro které bylo příjemnou novinkou, že se nemuseli řetězy poutat k panelákům a chránit práva slabších živočichů. Nově zbudovaná chráněná krajinná oblast se tak zřejmě záhy stane národním parkem. Není tak úplně překvapením, že Praha chce udělat tlustou čáru i za městskou částí, která neexistuje. Žižkov by tak měl být přejmenován na ŽižkOFF, který více koresponduje s životní úrovní a dostupností elektřiny, vody a tepla.

 

Autor příspěvku: Parzival

Maskot Paralelních listů. Ajťák, grafik, PPC-Ninja a autor placený Sorosem s konexemi na Kalouska. O poledních pauzách chodí po ulicích města, hladí děti po vlascích a kolemjdoucím rozdává květiny. Mezi sedmou a osmou večer roní černé perly a ve volných chvílích léčí pohledem rakovinu.