STALO SE: Sixtínská kaple byla přemalována obrazem Františka Ringo Čecha

Délka textu: Článek přečtete zhruba za 2 minut.

František Ringo Čech je známý především vlasteneckými proslovy po pětipívu, mizernými sykavkami, držením pera bez motivu a sublimací v Redutě, odkud se vytratil jako dým. Zlé jazyky o něm tvrdí, že je slizký jako had ve vlasech Johna Travolty, tuto informaci však vyvrátil server Aeronet, který jeho slizkost odhadl na pouhého půl Uzla.

S krizí středního věku a absencí sporťáka začal Ringo fušovat do politiky. Skrz konec trávicího systému Miloše Zemana to dotáhnul až na superlídra SPO (Strana Pomalejších Občanů) a jako takový zastává protibruselskou politiku. Ta je dle jeho názoru špinavá jako Ind, který po pasivním pissingu skočil do ropné skvrny a poté se za tropických veder zavrtal do popelnice ve městě se špatně organizovaným svozem komunálního odpadu.

Mezi Ringovy koníčky patří filosofování a vymýšlení náboženských dogmat, kdy přišel s myšlenkou zacyklenosti. To znamená, že po smrti uvidíme ve světle na konci tunelu konečník Dana Nekonečného čili jen další portál do neznámé dimenze.

Ringův autoportrét, kterým byla přemalována Michelangelova freska v Sixtínské kapli.

Ringovou zdaleka nejoblíbenější činností zůstává i nadále malování. Sám přiznává, že jsou jeho prvotiny jako hrníček ve videu „Two girls, one cup“, na hovno. Časem se ale zdokonalil a namaloval autoportrét „Zvířátka obdivují pi*ču“. Tímto obrazem byla roku 2018 a za přítomnosti papeže Duky přemalována Sixtínská kaple. Výše zmíněná událost způsobila Michelangelovu proměnu ve zlého Poltergeista, který z nasranosti skládá skříně z Ikei a nutí malé holčičky lozit po stropě s hlavou otočenou o 180 stupňů Celsia

 

Autor příspěvku: Dom

Dom, vlastním jménem Ctibor Příbor, je zakomplexovaný, podsaditý muž s krizí středního věku, který má na hlavě obří kouty, v nichž by mohla klečet i Halina Pawlowská. Jelikož není zrovna lev salónů, žije v 1+kk s manželkou jménem Donuta Nutello. Donuta není drobná dívenka, kterou opřete v koupelně na umývadle, aniž byste se propadli stropem o tři patra níž a vytvořili siluetu hrocha na asfaltu podzemního parkoviště. A tak Ctibor utíká z reality prostřednictvím kritiky všeho a všech.