Nesahejte nám na Šmouly, jinak vám sáhneme na Šeredzádu!

Další vášnivá debata se v české vlastenecké scéně rozhořela poté, co Evropská unie označila populární dětský seriál Šmoulové jako genderově nekorektní, s možným negativním vlivem na vývoj dítěte. Vlastenci se však tentokrát rozhodli k ofenzivě. Nesahejte nám na naše Šmouly, jinak se pustíme do vašich Pohádek tisíce a jedné noci!“

Problém vznikl po takzvané revizi pohádek. K té se Evropská unie rozhodla potom, co studie nezávislých sociálních vědců prokázala špatný vliv na vývoj dítěte. Vědcům například vadí, že zvířátka chodí bez kalhot. Do existenčních problému se tak dostal ve státech Evropské unie nejen Kačer Donald, ale i Medvídek Pú. V případě Medvídka Pú se dokonce mluví o obscénnosti, neboť se nahý producíroval před Kryštůfkem Robinem. Nemilosrdné oko cenzora však padlo i na našeho tradičního Krtečka. Tento zvrhlík se totiž rýpe v hlíně, aniž by dodržoval základní předpisy bezpečnosti. O nějakém stavebním povolení snad ani nemůže být řeč. Navíc po vůbec prvním díle odhodil těžce získané kalhotky a producíruje se před dětmi úplně nahý… A právě toto byla pravděpodobně ta pomyslná poslední kapka. Poté, co se Evropská unie zaměřila na Šmouly, čeští vlastenci řekli ne a přešli do protiútoku.

Přitom Evropská unie označuje kreslený seriál Šmoulové jako grál obscénnosti a perverze. V tomto případě úplně nechápe postoj České republiky. Češi jsou ve světě vnímáni sice jako heretici, ale podobné pořady se jednoduše vryjí do paměti bezbranného dítěte a formují jeho osobnost. Tedy pokud přesně tohle zvrácený český národ nechce. Proti tomu občané Česka protestují. „Na Šmouly se koukáme už skoro čtyři generace a náš národ je úplně normální!“ zní z českých domácností.

Genderově korektní šmoulí osada? Dost možná už velmi brzy!

Evropské unii v případě Šmoulů vadí genderová nevyváženost. Z čistě statistického hlediska je nemožné, aby byla v početné vesnici pouze jedna žena a zástupy mužské populace. Migrační krize ukázala, že je prakticky nemožné, aby Šmoulinka přežila déle než tři epizody seriálu bez újmy na zdraví. Jediným vysvětlením by mohlo být, že šmoulí vesnice je osada homosexuálních modrých trpaslíků, což by sice bylo genderově korektní, ale stále zde schází vysvětlení ženského elementu v podobě Šmoulinky. Tato varianta s sebou nese více otázek než odpovědí – šmoulinka může být manželkou Taťky Šmouly, a všichni Šmoulové jsou tak její synové, což ovšem odporuje představě Evropské unie o mísení ras. Tak především nikde nejsou černí Šmoulové, které modří Šmoulové chemicky zničili už v prvních dílech v šedesátých letech minulého století (ostatně autoři seriálu dodnes čelí obvinění z animované genocidy).

Černí Šmoulové byly chemickými zbraněmi vyhubeni už v první epizodě seriálu

Že je Šmoulinka matka všech a ve vesnici vládne pevnou rukou matriarchátu potvrzuje i fakt, že jako jediná za existenci seriálu zplodila dítě (poznámka: dalšího syna). Nesetkáváme se však s vysvětlením, kdo je otec tohoto dítěte. Zda Taťka Šmoula, nebo nějaký z jejich synů, což by ovšem znamenalo propagaci incestu. Jako poměrně líbivé a genderově korektní vysvětlení se zdá být jednoduché rozklíčování, že Šmoulinka je prostě frigidní lesba, která se ke šmoulí vesnici nachomýtla náhodou a pro její mužné chování si ji v osadě s jistou dávkou tolerance nechali. Aby se Šmoulové nemuseli koukat na ošklivé ženské tělo, je Šmoulinka ve vesnici jediný charakter, který je oblečený celý a nepobíhá po vesnici do půl těla nahý. Malého Šmoulíčka si pak uhnala při nechráněném styku během gang-bangu o narozeninových oslavách šmouly Strašpytla (jméno odvozeno od velikosti přirození, nikoliv panického strachu). Jistě ne náhodou připomíná jméno Šmoulinky (francouzsky Schtroumpfette) německé označení pro děvu lehkých mravů (poznámka: die Schlapme), případně anglický ekvoivalent strumpet.

Vidina 4% vesnice modrých trpaslíků se zdá být Evropské unii líbivá a vidí v ní možnost propagace genderové vyváženosti. Požaduje proto po belgických autorech, aby v nových dílech tuto myšlenku prosazovali více otevřeně. To se ale pochopitelně nelíbí občanům České republiky, kteří byli až dodnes spokojeni s povrchním vysvětlením homosexuality Šmoulů a rozhodně nemají zájem na tom, aby se děti o sociálním životě trpaslíků dozvěděli více.

Remastared Šeheredzáda – politicky korektní vypravěčka Pohádek tisíce a jedné noci.

„Měli by si rozmyslet, jestli tu hru chtějí hrát takhle,“ sdělila nám Barbora Tučková, žena v domácnosti a matka sedmi dětí. „Šmoulové jsou poslední bašta animovaných pohádek, které EU ještě nezničila, nebo je nekoupil hnusák Disney! Chceme nechat Šmouly tak, jak je známe. V opačném případě přejdeme do protiútoku.“

Barbora jako členka hnutí Naštvaných matek je totiž také iniciátorka odboje za přepracování Pohádek tisíce a jedné noci do korektní verze tak, aby odpovídaly dnešním poměrům. Tak například Šeheredzáda bude namísto lascivních cinkavých hadříků navlečena do černého pytle s průzorem pro oči a přejmenována na Šeredzádu, což mimochodem přesně vystihuje fakt, proč je v černém pytli a nikdo se na ni nechce koukat, když je nahá. Podobně nepopulárně by mohly dopadnout i pohádky, které se po přejmenování budou nazývat Allahu Akbar a čtyřicet dalších loupežníků nebo Aladin a kouzelná letlampa.

Autor příspěvku: Parzival

Maskot Paralelních listů. Ajťák, grafik, PPC-Ninja a autor placený Sorosem s konexemi na Kalouska. O poledních pauzách chodí po ulicích města, hladí děti po vlascích a kolemjdoucím rozdává květiny. Mezi sedmou a osmou večer roní černé perly a ve volných chvílích léčí pohledem rakovinu.