Obchodní řetězce chystají radikální změny pro každoroční „Back to school“ akci. Nový slogan zní „Back to reality“

Délka textu: Článek přečtete zhruba za 3 minut.

Že děcka už dneska žijí v úplně jiném světě, ví každý. Sedí doma za compem, který mají radši než vlastní babičku, paří Animal Rescue Zoo, koukají na kreslený porno a u toho svačí tidepody. Ve chvíli, kdy se jim k tomu všemu ještě nedopatřením vypojí sluchátka a na vás z reproduktorů začne řvát „Čau já jsem Mína, malá blondýna“, myšlenky nejednoho vyděšeného rodiče se stočí k možnosti potratu ex post. Pro tyto nešťastníky, kteří jsou nuceni každý den jen bezmocně pozorovat tento zjev a vyčítat svému adolescentnímu já, že považovalo přerušovanou soulož za spolehlivou antikoncepční metodu, má hluboké pochopení nejeden z nás. Známé obchodní řetězce se proto pod tlakem této rychle postupující degenerace mládeže letos rozhodly pro razantní řešení.

„Škola už v dnešní době stejně nikoho nezajímá. Šprty, kteří si v září dovolí do školy donést více než jeden sešit, či dokonce vlastní propisku, čeká peklo až do maturity. Back to school je každému u prdele, víc aktovek s obrázky Ninja želv už prodat nezvládneme, takže jsme se od letoška rozhodli dát této akci nový směr. Budeme děti vracet zpátky do reality pomocí specializovaných balíčků. Říkáme tomu „program šetrné traumatizace,“ uvedl mluvčí obchodního řetězce Lidl.

Obchodní řetězec Billa také letos pojal Back to school akci poněkud svérázně

V reklamním letáku na klasickou Back to school akci najdete obrázky psacích potřeb, sešitů, aktovek a jiných předražených, nikdy pořádně nevyužitých serepetiček orámované nerealisticky vesele se tvářícími obličejíčky dětí, kterým by nejvíce prospělo pár lekcí z Vysoké školy života. Ale těmto iluzorním výjevům již odzvonilo. Na novém letáku hned pod obřím nápisem „BACK TO REALITY“ uvádí Lidl krátké upozornění,  němž se v podstatě zříká jakékoli zodpovědnosti za duševní přerod dítěte vystaveného působení předmětů inzerovaných níže.

V BTR balíčku lze mimo jiné nalézt například knihu Andreje Babiše ‚O čem sním, když náhodou spím‘,  Moje zprávy Jaromíra Soukupa na blu-rayi a lahvičku antidepresiv. Řetězce ke každému prodanému BTR balíčku dále přidávají doporučení, že pokud ‚léčba‘ nezabere, silně doporučují odpojení potomka od přístrojů. No wifi, no problem. To nám kdysi na hraní stačila betonová tvárnice a kus motouzu.

Autor příspěvku: Valhalla

Perfekcionismem zkriplený puntičkář když o nic nejde, apatický flákač když jde o všechno. Ráda používá velká slova, avšak zřídkakdy tak velká jako její komplexy. Pracuje pouze za úplatu či pod pohrůžkou násilí. To by si totiž nenechala ujít.