Délka textu: Článek přečtete zhruba za 5 minut.
Zachránit stále se zvyšující schodek rozpočtu se rozhodla ministryně financí Alena Schillerová, která se nebojí doslova jít s vlastní kůží na trh. „Je to pro dobrou věc, a co jsem se dívala, v zahraničí to poměrně dobře funguje,“ míní ministryně, která pro rok 2021 plánuje prodej kalendáře s erotickými akty své postavy. Kalendář se bude jmenovat „Rozverná Alena“ a opozice jej prakticky okamžitě překřtila na „Rozměrnou Alenu“.
„Chci naším voličům ukázat, že nejsem jen ta puťka, co od rána do večera sedí v kalendáři a diskutuje se svými zahraničními protějšky z celé Evropské unie. Jsem především ženská, a nebojím se to ukázat,“ reagovala Alena Schillerová na náš dotaz, proč se rozhodla nafotit akty právě své osoby a nezvolila nějakou kolegyni, která by byla pro objektiv kompaktnější. „Starej Schiller říká, že ženskou má bejt za co chytnout. Je teda pravda, že se tuhle čuměl po Maláčový, ale když jsem mu řekla, že se na ČSSD příště jako na koaliční partnery vysereme, přešly ho tyhle divný chutě,“ prozradila ministryně, kterou léta práce a odříkání naučila spoléhat se především na vlastní schopnosti. Spoléhá přitom na to, že cílová skupina budou především voliči ANO, pro které Alena nenachystala klasickou kolekci dvanácti obrázků symbolizující měsíce v roce, ale rovnou trhací nástěnný kalendář s 365,25 žhavými fotografiemi.
„Není to šance. Je to příležitost pro každého zodpovědného občana splatit svůj dluh společnosti a pomoci České republice v nastávající krizi. Umělecká nahota je přiměřená daň za tuto oběť,“ míní Alena, která ovšem odmítla přímo komentovat, o kolikaprocentní daň se jedná.
Zlé jazyky z opozice, které přiživuje plamennými prohlášeními arcikacíř Kalousek, to ovšem vidí poněkud jinak. „Já si to užívám. Mě to baví. Moc dobře si vzpomínám, jak mě Andrej vláčel škarpou za schodky v době krize. A teď tu máme konec konjunktury, Alena projela půl miliardy za půl roku a úspěšně útočí na mé prvenství. A s tím by teď měl být konec, protože Alena prodá svoje hambaté fotky v kalendáři? Tohle jen tak nenechám!“ hřmí Kalousek, který už se viděl po letech lynčování na druhém místě. Podle svých slov sice kalendář s erotickými akty neplánuje, ale chce sabotovat Aleniny pokusy o prodej kalendářů tím, že po Twittru roztroubí název kalendáře jako Rozměrná Alena.
Paradoxně se tak může střelit sám do nohy, protože český výrobce sedacích souprav ve svém katalogu mimo jiné uvádí, že nejprodávanější sofou za uplynulý rok byla rozměrná Alena, kterou si každý zamiloval proto, že jde rozložit přes celý obývák. Mezi další výhody pak patří mimo jiného snadno vyměnitelný potah, který je navíc z materiálu, který je odolný vůči mastnotám a nečistotám. Pokud to výrobce nábytku vyhodnotí jako klamavou reklamu a poškozování dobrého jména, nemusela by se tato sabotáž Kalouskovi vyplatit.