Délka textu: Článek přečtete zhruba za 2 minut.
Důvod neustálého odkládání ukončení oprav dálnice D1 je podle Ředitelství silnic a dálnic jednoduchý, D1 vede totiž do Brna. Jak je známo, Brno žije v časovém paradoxu a celé město je o dvacet let posunuto v minulosti, proto zde opravy nebyly ještě ani zahájeny.
Brno je v rámci České republiky velmi zaostalým regionem nazývaným též “země včerejška”. Problémem celého Brna není jen skutečnost, že zde bylo teprve poměrně nedávno objeveno kolo a vrcholem moderní technologie je tkalcovský stav. Panuje zde také velmi vysoká negramotnost, až 93 %. Proto nikdo neví, co má stavět, kde má stavět a ani jak má stavět. Velkým problémem je také zaškolení personálu k obsluze techniky sloužící k opravě cesty.
Zdá se, že situace nemá žádné řešení, stěžuje si ministr dopravy Dan Ťok. Vypadá to, že jediní kompetentní lidé schopní s tímto problémem něco udělat, se místo hledání řešení raději nechávají zmlátit v domě levných mravů bičem od místního personálu. ŘSD se však nevzdává a ve spolupráci s ministerstvem školství se chystá danou lokalitu dovzdělat za pomoci lektorů, které umístí před brněnský penis na Náměstí svobody, kde budou lidi doučovat, jak správně držet lopatu nebo krumpáč. ŘSD počítá s tím, že zavedením této praxe se podaří opravy D1 urychlit a celou dálnici již v plně funkčním provozu bychom mohli začít využívat v roce 2132.
Nevpustím sem ani migrující lososy