Francouzská automobilka představila model Renault Megan Fox


Délka textu: Článek přečtete zhruba za 2 minut.

Tuhle automobilku, konkrétně  model Scénic, znají všichni podpantofláci a milovníci rodinných aut, do kterých není zabudován kundolap nebo zvlhčovač 3000. Ve znaku Tomio, 100 airbagů na 5 sedadel, úložný prostor pro armádu retrívrů, karoserie ve tvaru tlusté panny, co se láduje Manhattanem u Padesáti odstínů šedi, interiér jak obývák českých důchodců, výkon 60 poníků, pásy, které začnou řvát “chcípneš, kámo” v případě, že je nezapnete do 3 sekund. Zkrátka hezčí ségra Multiply, pokud hovoříme o sourozencích z filmu Hory mají oči.

 

Renault Megan Fox

Automobilka Renault není naivní. Ví, že je na tom dost špatně s designem, atraktivitou i samotnou pověstí aut pocházejících z Francie. Francie totiž není zrovna v kurzu:

  • Ať vede jakoukoli válku, do týdne se bojuje o Paříž.
  • 80 % populace se živí prodejem klíčenek ve tvaru Eiffelovky.
  • V jejich řeči zní i “Jdi do pí*či, ty prasomr*de” jako vyznání lásky.
  • V rámci migrace se stala ztělesněním přísloví “Podej člověku prst, a odpráskne ti redakci Charlie Hebdo”.
  • V ulicích Paříže nerozeznáte Gay Pride od klasického frmolu.
  • Celou zemi dokáže destabilizovat pár silničářů ve žlutých vestách.

Automobilka tedy musela přijít s něčím, co přebije její mrzký původ. S něčím, co nadchne miliony zákazníků po celém světě. Nakonec se rozhodla představit doposud nejatraktivnější osobní automobil ze své tragické stáje – model Renault Megan Fox. Kupující se mohou těšit na prvotřídní nárazníky, nádherný lak, výkonný motor, masturbující sousedy a škrábance na dveřích od SPĎáků s felckou polepenou šikmookým vlastencem.

 

Post Author: Švýcarák

Švýcarák, vlastním jménem Ctibor Příbor, je zakomplexovaný muž s malým egem, kontem, pérem a kouty, v nichž by mohla klečet Halina Pawlowská. Jelikož není zrovna lev salónů, žije v 1+kk s manželkou jménem Donuta Nutello. Donuta není drobná dívenka, kterou opřete v koupelně na umývadle, aniž byste se propadli stropem o tři patra níž a vytvořili siluetu hrocha na asfaltu podzemního parkoviště. A tak Ctibor utíká z reality prostřednictvím kritiky všeho a všech.