Délka textu: Článek přečtete zhruba za 3 minut.
Klesající popularitu prezidenta České republiky mezi mladými lidmi se rozhodla Kancelář řešit překvapivým způsobem. Založila si účet na Snapchatu. ,,Očekáváme masivní příliv mladých a snadno ovlivnitelných voličů,” vzkazuje Ovčáček.
Rozhodně tomu není tak, že by prezident ztrácel na oblibě kvůli svému politickému a zcela jasnému myšlení. Faktem ovšem je, že generace, která je natolik mentálně vyspělá, aby Miloše Zemana volila, vymírá. Rodí se však mladé ročníky, tzv. “generace Z”, které jsou politikou nepolíbeny a svůj potenciální hlas tak dávají idealizovaným floutkům, jako je Hilšer a spol. Prezident má sice dostatek hlasů, aby se účastnil obhajoby svého mandátu, z dlouhodobého hlediska je však neudržitelné, aby se voliči vysokého věku drželi při životě. Částečně proto, že je to velmi nákladné.
Snahu přiblížit se teenagerům nám dnes telefonicky potvrdil i mluvčí prezidenta, pan Ovčáček, který si dle nejmenovaného zdroje v úřadu už týden nenechá říkat jinak, než vrchní kočičák.
,,Ano, je tomu skutečně tak. Snažili jsme se najít způsob, jak co nejlépe oslovit snadno ovlivnitelnou skupinu voličů. Pak jsem jednoho večera zabrousil na sociální sítě a objevil kouzlo Snapchatu. Přitom stačí fotku jen malinko poupravit, aby se začala nekontrolovatelně šířit a sbírat tolik potřebné lajky. V trendu publikování obsahu touto formou budeme rozhodně pokračovat. Momentálně například zjišťujeme, jak budou voliči reagovat na přeháňoulinkaté zdrobnělinkování.”
Zlovolná pražská kavárna se s reakcí nenechala dlouho čekat, když během dnešního poledne vzkázala, že Zeman publikuje poupravené fotografie jen proto, aby se k médiím nedostaly snímky popisující jeho skutečný zdravotní stav.